Вісник ЛНАУ: Економіка АПК 2016 №23: 5
МАРКЕТИНГОВІ ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВІТЧИЗНЯНОЇ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Я. Янишин, к. е. н.,
Т. Тимофіїв, к. е. н.,
Львівський національний аграрний університет
Анотація
Обґрунтовано необхідність підвищення конкурентоспроможності вітчизняної молочної продукції у зв’язку з євроінтеграцією української економіки. Визначено основні напрями підвищення конкурентоспроможності. Виокремлено маркетингові заходи як найбільш ефективні в сучасних економічних умовах. Акцентовано увагу на необхідності пошуку унікальної експортної пропозиції для успішного освоєння європейського ринку молокопродуктів.Ключові слова
молочна галузь, конкурентоспроможність, євроінтеграція, маркетинг
Посилання
- Пархомець М. К. Організаційно-економічні основи розвитку молокопродуктового підкомплексу в ринкових умовах : монографія / М. К. Пархомець. – Тернопіль : Екон. думка, 2005. – 346 с.
- Божидарнік Т. В. Розвиток молокопродуктового підкомплексу АПК в умовах глобалізації: теоретико-методологічні та прикладні аспекти : монографія / Т. В. Боджидарнік. – Луцьк : РВВ Луцького НТУ, 2011. – 412 с.
- Рудь І. Ю. Оцінка конкурентоспроможності молочної продукції / І. Ю. Рудь // Агросвіт. – 2009. – № 6. – С. 39–42.
- Павловська Л.Д. Забезпечення конкурентоспроможності продукції молокопереробних підприємств : монографія / Л. Д. Павловська, М. В. Заходим. – Житомир : Полісся, 2011. – 225 с.
- Канінський М. П. Підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції на основі маркетингу / М. П. Канінський // Економіка АПК. – 2009. – № 3. – С. 141–144.