РЕКЛАМНІ ОНЛАЙН-КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ В ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩІ

new site

Даний сайт більше не оновлюється!
Новий сайт журналу знаходиться за адресою https://visnyk.lnup.edu.ua/

 

Вісник ЛНАУ: Економіка АПК 2021 №28: 192-195

РЕКЛАМНІ ОНЛАЙН-КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ В ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩІ

М. Здирок, викладач
ORCID ID: 0000-0002-2509-0220
І. Левкович, викладач
ORCID ID: 0000-0003-3832-1523
Н. Стасів, викладач
ORCID ID: 0000-0002-4249-1923
Стрийський коледж Львівського національного аграрного університету
Л. Дранус, к. е. н.
ORCID ID: 0000-0002-4249-1923
Чорноморський національний університет імені Петра Могили

https://doi.org/10.31734/economics2021.28.192

Анотація

Рекламні інтернет-комунікації набули надзвичайної популярності сьогодні, як ніколи раніше. Навички планування і реалізації реклами мають все більший попит у наш час. Існують певні судження, що рекламу «емоційних» продуктів та послуг краще розміщувати в емоційних ЗМІ – на телебаченні, на радіо або в Інтернеті, а «раціональних» – у друкованих виданнях, зовнішній рекламі або на серйозних сайтах чи радіостанціях. За такого активного розвитку технологій головними є та залишаються люди, їхня поведінка, емоції, потреби, бажання. Поведінкова економіка й концепція «ментального обліку» досліджують та намагаються пояснити думки споживачів, їх мотивацію та поведінку під час прийняття рішень, зокрема економічного характеру.

Високий рівень конкуренції та боротьба за увагу споживачів передбачають пошук нових інноваційних підходів до створення й споживання рекламних продуктів та усвідомлення соціальної відповідальності всіх учасників рекламного ринку при трансформації звичного Інтернету у віртуальний світ. Уже за кілька років роботи та штучний інтелект будуть керувати 97 % реклами, а ще через кілька років фахівцям з маркетингу доведеться зіткнутися з новим викликом – рекламою у віртуальній реальності.

До інтернет-реклами можна віднести будь-який вид рекламного оголошення, основним каналом поширення якого є Інтернет. Така реклама порівняно з традиційними каналами комунікації, має більше переваг та входить у всі елементи комплексу маркетингових комунікацій. До головних переваг інтернет-реклами можна віднести можливість охопити будь-яку цільову аудиторію, різноманітність форматів реклами та її відносно дешеву вартість. Під час використання пошукових систем на рекламні повідомлення звертають увагу 70 % користувачів, 40 % звертають увагу на рекламу, яка розміщена на вебсайтах, а 8 % – під час перегляду відеороликів. Відсоток довіри до інтернет-реклами становить 33 %.

Професійність у цій сфері дуже важлива, оскільки той час, коли телевізійна реклама мала популярність над усіма іншими видами, минає. Вибір засобів реклами суттєво розширився, оскільки практично кожний контакт з покупцем, починаючи від упаковки та закінчуючи зв’язками з громадськістю, вважається потенційним засобом реклами. Це потребує від менеджерів значно глибших знань про принципи планування маркетингових комунікацій.

Ключові слова

реклама, онлайн-бізнес, онлайн-комунікації

Повний текст

pdf

Посилання

  1. Багиев Г. Л., Тарасевич В. М., Анн Х. Маркетинг / под общ. ред. Г. Л. Багиева. Санкт-Петербург: Питер, 2001. 701 с.
  2. Гаркавенко С. С. Маркетинг: підручник. Київ: Лібра, 2002. 712 с.
  3. Литовченко І. Л., Пилипчук В. П. Інтернет маркетинг: навч. посіб. Київ: Центр учбової літ., 2018. 184 с.
  4. Успенский И. Энциклопедия Интернет-бизнеса. Санкт-Петербург: Питер, 2001. 432 с.
  5. Хенсон У. Internet маркетинг. Москва: ЮНИТИ, 2012. 71 с.
титулка Агро.інж. досл.