ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ

new site

Даний сайт більше не оновлюється!
Новий сайт журналу знаходиться за адресою https://visnyk.lnup.edu.ua/

 

Вісник ЛНАУ: Економіка АПК 2021 №28: 166-171

ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ

Содома Р., к. е. н.
ORCID ID: 0000-0002-5020-6440
Когут М., к. е. н.
ORCID ID: 0000-0001-8275-134X
Марутяк Г., викладач
ORCID ID: 0000-0002-7986-3401
Lviv National Agrarian University
Кордонська O., к. е. н.
ORCID ID 0000-0002-5316-9630
Institute of Political Science,University of Warmia and Mazury in Olsztyn (Poland)

https://doi.org/10.31734/economics2021.28.166

Анотація

У статті досліджено сутність маркетингової логістики. Деталізовано маркетинго-логістичні цінності для клієнта та маркетингові інструменти. Розкрито особливості функціонування маркетингових та логістичних систем в умовах масштабних цифрових змін. Визначено цифровий маркетинг як важливий інструмент для забезпечення ефективної та конкурентних переваг. Проаналізовано особливості використання різних каналів цифрового маркетингу в Україні. Акцентовано на сучасному розвитку маркетингу, у центрі уваги якого залишаються інтереси й потреби споживачів, і детально окреслено період розквіту маркетингової логістики. Визначено перспективи розвитку вітчизняних підприємств у нових умовах інформаційного середовища. Розкрито проблеми впровадження сучасних інформаційних технологій в економіці України. Запропоновано основні тенденції розвитку цифрових маркетингових інструментів та їхній вплив на результативність бізнесу. Окремий акцент зроблено на діджитал-маркетингу, як сучасному та актуальному інструменті. Запропоновано підприємствам відмовитися від свого традиційного, довгого підходу до розроблення маркетингової кампанії на користь швидкості прийняття рішень в «інформаційній кімнаті», що є можливим за умов використання діджитал-маркетингу. Досліджено основні проблеми на шляху до ефективного застосування цифрового маркетингу з метою охоплення цільової аудиторії та збільшення обсягів продажу продуктів. Створено стратегічний маркетинговий план економічної діяльності, що полягає в розробці, серед іншого, місії та цілей даного проєкту, виявленні потенційних груп реципієнтів (сегменти ринку), визначенні цільового ринку, виборі продукту та технології, визначенні позиції продукту проти конкуренції. Визначено, як здійснюється професійна маркетингова діяльність підприємствами, що надають засоби виробництва та послуги.

Ключові слова

маркетингова логістика, інформаційні технології, цифровий маркетинг, інтеграція бізнес-процесів, маркетингові інструменти

Повний текст

pdf

Посилання

  1. Дітл Дж. Дилеми сучасних маркетингових досліджень. Маркетинг і ринок. 2014. № 3. С. 102–112.
  2. Друкер П. Ф. Ефективне управління. Економічні завдання і оптимальні рішення: пер. з англ. Москва: ФАИР-ПРЕСС, 2001. 205 с.
  3. Друкер П. Ф. Практика менеджменту: пер. з англ. Москва: Вид. Дім. «Вільямс», 2015. 178 с.
  4. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент: пер. с англ. 11-е изд. Санкт-Петербург: Питер, 2015. 800 с.
  5. Плахута Г. А., Попова І. В. Інтеграція маркетингу і логістики в системі менеджменту. Маркетинг: теорія і практика: зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. 2018. Вип. 14. С. 145–148.
  6. Руденко Г. Р. Аналіз ринку логістичних послуг в Україні. URL: http://business inform.net (дата звернення: 03.03.2021).
  7. Содома Р. І., Агрес О. Г., Шматковська Т. В. Діджиталізація платіжних систем. Вісник Львівського національного аграрного університету: економіка АПК. 2020. № 27. С. 75–82.
  8. Чухрай Н. І., Мавріна А. О. Прибутковий маркетинг: взаємоузгодження маркетингових та фінансових рішень: монографія. Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2012. 208 с.
  9. Ascend 2019 Digital Marketing Strategies Report. Survey Summary Report. 2019. URL: http://ascend2.com/wp-content/uploads/2018/10/Ascend2-2019-Digital-Marketing-Strategies-Report-181005.pdf (last accessed: 02.03.2021).
  10. Brokmeier M., Salamon P. Handels – Und Budgeteffekte der WTO – Agrarhandlungen in Doha Runde: Der revidirte Harbinson – Vorschlag. Agrar wirtschaft. 2014. H. 6. Р. 123–129.
  11. Buxton G. Effective marketing logistics: the analysis planning and control of distribution operations. Holmes & Meier Publishers, Inc., 1975. 244 p.
  12. Chaffey D., Ellis-Chadwick F. Digital marketing. Seventh edition. Harlow, England; New York: Pearson, 2019. 545 р.
  13. Meulenberg M. The evolution of agricultural marketing theory: towards better coordination with general marketing theory. Netherlands Journal of Agricultural Science. 1986. No. 34. Р. 89–102.
  14. Rozan A., Stenger A., Willinger M. Willingness to pay for food safety: an experimental investigation of quality certification on bidding behavior. European Review of Agricultural Economics. 2004. Vol. 31, No. 4. Р. 67–78.
  15. Vargo S. L., Lusch R. F. Evolving to a new dominant logic for marketing. Journal of Marketing. 2004. Vol. 68, No. 10. Р. 134–145.
  16. Yakubiv V., Sodoma R., Hrytsyna O. et al. Development of electronic banking: a case study of Ukraine. Entrepreneurship and Sustainability. 2019. Iss. 7 (1). P. 219–232. doi: http://doi.org/10.9770/jesi.2019.7.1(17).
титулка Агро.інж. досл.