МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ

new site

Даний сайт більше не оновлюється!
Новий сайт журналу знаходиться за адресою https://visnyk.lnup.edu.ua/

 

Вісник ЛНАУ: Економіка АПК 2018 №25: 139-143

МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ

Р. Дудяк, к. е. н.
Львівський національний аграрний університет
О. Гошко
Український католицький університет
О. Дадак, к. е. н.
Львівський національний університет ветеринарної медицини
та біотехнологій ім. С.В. Ґжицького

https://doi.org/10.31734/economics2018.25.139

Анотація

Висвітлено сутність маркетингових комунікацій в інноваційному розвитку туризму, які виконують особливо важливу роль, оскільки в сучасних умовах вони виступають ключовим чинником конкурентоспроможності туристичних підприємств, створюючи позитивний образ туристичної компанії серед споживачів, розповсюджуючи інформацію про туристичні продукти та послуги.

Ефективне стратегічне управління підприємством, яке функціонує в умовах розвинених ринкових відносин і конкуренції, пріоритетності потреб споживача, може бути реалізоване тільки за допомогою добре організованої комунікаційної системи.

Для того щоб ефективно проектувати та управляти маркетинговими комунікаціями на підприємствах, виконувати практичні завдання, які пов’язані з організацією комунікаційної взаємодії підприємства із зовнішнім оточенням, необхідно глибоко усвідомити природу цього явища, визначитися зі сутністю базових категорій та основних проблем теорії комунікацій.

Кінцевою метою маркетингових комунікацій є формування та динамічне підтримування позитивного іміджу, бренду компанії-виробника, її товарних марок, спонукання цільової аудиторії до здійснення покупок.

Запропоноване визначення сутності маркетингових комунікацій базується на діагностиці функцій, які виконує система маркетингових комунікацій в маркетинговій діяльності підприємств. До таких функцій належать: інформативна, нагадувальна, переконуюча та іміджева.

Засобами маркетингових комунікацій в інноваційному розвитку туризму є: реклама, стимулювання збуту, паблик рилейшнз, прямий маркетинг, особистий продаж, спеціальні засоби для стимулювання торгівлі або рекламно-оформлювальні засоби у місцях продажу туристичних продуктів.

Ключові слова

інноваційний розвиток, реклама, стимулювання збуту, маркетингові комунікації, прямий маркетинг, особистий продаж, спеціальні засоби для стимулювання продажу туристичних продуктів

Повний текст

pdf

Посилання

  1. Кудла Н. Є. Маркетинг туристичних послуг. Київ: Знання, 2011. 351 с.
  2. Любіцева О. О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). Київ: Альтерпрес, 2005. 436 с.
  3. Любіцева О. О. Методика розробки турів. URL: http://tourlib.net/books_ukr/lubiceva_mrt5.htm (дата звернення: 26.01.2018).
  4. Мартинов І. Ю. Особливості маркетингу туризму у сфері відпочинку і розваг. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum /Tiru/2011_31_1/Martinov.pdf (дата звернення: 26.01.2018).
  5. Отряжа М. А. Дослідження туристичних потоків: методика і аналіз. URL: http://www.ggf-dnu.org.ua/publ/sbornik_konferencii_2007/doslidzhennja_turistichnikh_potokiv_metodika_i_analiz/10-1-0-427 (дата звернення: 26.01.2018).
  6. Полонська Л. А., Лохман Н. В. Інноваційна політика торговельних підприємств: теорія і методологія: монографія. Донецьк: ДонНУЕТ, 2009. 221 с.
  7. Правик Ю. М. Маркетинг туризму. Київ: Знання, 2008. 303 с.
  8. Примак Т. О., Костюченко А. М. Маркетингові аспекти просування послуг. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal /natural/Vnulp/Logistyka /2008_633/84.pdf (дата звернення: 26.01.2018).