МАРКЕТИНГОВІ ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВІТЧИЗНЯНОЇ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

new site

Даний сайт більше не оновлюється!
Новий сайт журналу знаходиться за адресою https://visnyk.lnup.edu.ua/

 

Вісник ЛНАУ: Економіка АПК 2016 №23: 5

МАРКЕТИНГОВІ ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВІТЧИЗНЯНОЇ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Я. Янишин, к. е. н.,
Т. Тимофіїв, к. е. н.,
Львівський національний аграрний університет

Анотація

Обґрунтовано необхідність підвищення конкурентоспроможності вітчизняної молочної продукції у зв’язку з євроінтеграцією української економіки. Визначено основні напрями підвищення конкурентоспроможності. Виокремлено маркетингові заходи як найбільш ефективні в сучасних економічних умовах. Акцентовано увагу на необхідності пошуку унікальної експортної пропозиції для успішного освоєння європейського ринку молокопродуктів.

Ключові слова

молочна галузь, конкурентоспроможність, євроінтеграція, маркетинг

Повний текст

pdf

Посилання

  1. Пархомець М. К. Організаційно-економічні основи розвитку молокопродуктового підкомплексу в ринкових умовах : монографія / М. К. Пархомець. – Тернопіль : Екон. думка, 2005. – 346 с.
  2. Божидарнік Т. В. Розвиток молокопродуктового підкомплексу АПК в умовах глобалізації: теоретико-методологічні та прикладні аспекти : монографія / Т. В. Боджидарнік. – Луцьк : РВВ Луцького НТУ, 2011. – 412 с.
  3. Рудь І. Ю. Оцінка конкурентоспроможності молочної продукції / І. Ю. Рудь // Агросвіт. – 2009. – № 6. – С. 39–42.
  4. Павловська Л.Д. Забезпечення конкурентоспроможності продукції молокопереробних підприємств : монографія / Л. Д. Павловська, М. В. Заходим. – Житомир : Полісся, 2011. – 225 с.
  5. Канінський М. П. Підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції на основі маркетингу / М. П. Канінський // Економіка АПК. – 2009. – № 3. – С. 141–144.
титулка Екон