ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ОПТОВИХ РИНКІВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ

new site

Даний сайт більше не оновлюється!
Новий сайт журналу знаходиться за адресою https://visnyk.lnup.edu.ua/

 

Вісник ЛНАУ: Економіка АПК 2016 №23: 5

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ОПТОВИХ РИНКІВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ

В. Липчук, д. е. н.,
О. Крупа, к. е. н.,
Львівський національний аграрний університет

Анотація

Показано результати аналізу структури та якісних характеристик персоналу оптових сільськогосподарських ринків. Дослідження проводилося на базі регіонального ринку сільськогосподарської продукції «Шувар» методом анкетування. Визначено освітній та віковий рівень продавців даного ринку, їхній досвід роботи, стосунки з власниками, мотиви зайнятості, задоволеність умовами праці, а також самооцінку важливості окремих професійних компетенцій. З’ясовано чинники формування торговельного персоналу оптового ринку.

Ключові слова

персонал, оптові ринки, характеристики продавців, власники, сільськогосподарська продукція

Повний текст

pdf

Посилання

  1. Мотивація продавців. Профмотивація – ключ до успішної торгівлі [Електронний ресурс]. – Режим доступу : ladyvukr.ru.
  2. Особистісні особливості продавців-консультантів з різним рівнем ефективності професійної діяльності [Електронний ресурс]. – Режим доступу : litcey.in.ua/re.
титулка Екон