Вісник ЛНАУ: Економіка АПК 2017 №24: 157-164
Міжнародний маркетинг та особливості його застосування
Р. Дудяк, к. е. н.
Д. Метьолкіна ,
Львівський національний аграрний університет
С. Бугіль, к. е. н.
Львівський національний університет імені Франка
Анотація
Досліджено сутність і значення міжнародного маркетингу. Він відіграє важливу роль у зовнішньоекономічній діяльності, а правильне застосування елементів сучасного міжнародного маркетингового комплексу може мати позитивний та ефективний вплив на стан і розвиток економіки нашої держави. Визначено специфіку, особливості та проблеми, які постають у вирішенні питань міжнародного маркетингу.Ключові слова
міжнародний маркетинг, зовнішньоекономічна діяльність, світовий ринок, маркетингові заходи
Посилання
- Кандиба А. М. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності / А. М. Кандиба. – К. : Аграрна наука, 2004. – 508 с.
- Парсяк В. І. Маркетинг: від теорії до практики / В. І. Парсяк. – К. : Наук. думка, 2007. – 256 с.
- Циганкова Т. М. Міжнародний маркетинг : навч. посіб. / Т. М. Циганкова. – К. : КНЕУ, 1998. – 120 с.
- Циганкова Т. М. Міжнародний маркетинг: теоретичні моделі та бізнес-технології : монографія / Т. М. Циганкова. – К. : КНЕУ, 2004. – 400 с.
- Черевань В. П. Міжнародна економічна діяльність / В. П. Черевань, А. П. Рум’янцев, Л. Ф. Романенко. – К. : Слово, 2003. – 280 с.